تجهيز زيرساخت‌هاي گردشگري قلعه دره سي کليبر

به گزارش ميراث آرياchtn)) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در اين رابطه گفت: ساخت و تجهيز زير ساختهاي گردشگري در تمام نقاط استان با جديت در حال انجام است و منطقه قلعه دره سي کليبر به عنوان يک منطقه زيبا و يکي از مقصد هاي گردشگري نيز در حال تجهيز است.

وي افزود: پس از انجام مطالعات طرح اجرايي اين منطقه، ساخت زير ساختهاي گردشگري و تجهيزات مختلف در اين منطقه آغاز شده و به سرعت پيگيري مي شود.

به گفته محمدي در همين راستا براي تسهيل حضور گردشگران در قلعه دره سي، تعدادي سرويس بهداشتي، منبع آب و سيستم سپتيک تانک در محوطه ساخته شده و ساخت تجهيزات در اين منطقه ادامه دارد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي احداث نمازخانه در اين مجموعه را براي برآورده شدن نيازهاي مذهبي و اقامه نماز در دو بخش مجزا براي خانم ها و آقايان به پايان رسيده است.

وي افزود: سکوسازي و محوطه سازي گسترده در اين منطقه به همراه آسفالت ريزي در بخشهايي از مجموعه براي راحتي گردشگران و همچنين ساخت واحدهاي اقامتي از ديگر اقداماتي بوده که در فاز اول فعاليتي در کمپ قلعه دره سي لحاظ شده است.

دبير کارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي ابراز اميدواري نمود ساخت اين مجموعه و زير ساختهاي مرتبط با آن بتواند باعث ايجاد تحول در حضور و ماندن گردشگران در اين منطقه خوش آب و هوا و زيبا و چشم نواز شود.

گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي افزايد: ساخت زير ساختهاي گردشگري و پروژه هاي عمراني در حوزه گردشگري در استان آذربايجان شرقي سرعت يافته و با جديت دنبال مي شود./106


انتهای پیام/

کد خبر 1388113016